Tevreden / ontevreden
Bezoekers in La Vie (2)

Tevreden / ontevreden

VieCuri vindt het belangrijk dat patiënten, familieleden en bezoekers tevreden zijn. Daarom streven wij ernaar om u zo goed mogelijk te behandelen, te verzorgen en te begeleiden. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent of dat u ideeën heeft over hoe wij de gang van zaken in ons ziekenhuis kunnen verbeteren. Wij stellen het zeer op prijs als u ons dit wilt laten weten. Hieronder kunt u lezen waar u met uw reactie terecht kunt. 

 

Tevreden

Wilt u ons een positieve ervaring laten weten, dan kunt u dit doen via de betrokken medewerkers. Of u vult ons complimentformulier in. Ook dan komt uw compliment bij de betrokken medewerkers terecht.

 

Een compliment sturen 

 

Ontevreden

Als u niet tevreden bent over uw behandeling, uw verzorging of over onze organisatie, dan kunt u dat het beste eerst bespreken met de betrokken zorgverleners. Zij kunnen samen met u een oplossing zoeken of een misverstand rechtzetten. Mocht u na dit overleg niet tevreden zijn, of u wilt dit liever niet met de betrokken zorgverleners bespreken, dan kunt u terecht bij de klachtenfunctionarissen. Lees meer over de klachtenfunctionarissen.

 

Een klacht indienen 

 

Heeft u een tip voor ons?

Heeft u tips, suggesties of ideeën hoe wij onze zorg of dienstverlening kunnen verbeteren dan horen wij dat graag! U kunt hiervoor gebruikmaken van het tipformulier. Alle tips die wij ontvangen nemen wij in behandeling. Wij kijken dan of en hoe we uw tips kunnen realiseren.

  

Een tip geven 

 

Waarderingswebsite ZorgkaartNederland

Op de website ZorgkaartNederland kunt u ons ziekenhuis of uw specialist waarderen door een cijfer te geven en/of een reactie te plaatsen. Op deze website staan ook reacties van andere patiënten. Zo kunt u lezen hoe andere patiënten de zorg in ons ziekenhuis en bij onze specialisten ervaren.

 

VieCuri bekijken op ZorgkaartNederland

Scroll voor meer informatie