Patiënt in wachtruimte

Veelgestelde vragen over uw afspraak bij VieCuri ten tijde van corona

Datum: 20 oktober 2020

Heeft u binnenkort een afspraak in VieCuri? Wij vinden het belangrijk dat wij goede en veilige zorg kunnen bieden aan onze patiënten in een veilige werkomgeving voor onze medewerkers. Op deze pagina vindt u een overzicht van veelgestelde vragen over uw afspraak, behandeling of bezoek.

 

 

Heeft u vragen over het coronavirus? Bekijk dan betrouwbare en actuele informatie op:

 

Draag een mondmasker bij VieCuri

Vanaf donderdag 15 oktober is het bij VieCuri verplicht om een (niet-medisch) mondmasker te dragen in de publieke ruimtes van onze locaties in Venlo en Venray, alle regiopoli’s en de spoedpost Noord-Limburg. Dit geldt zowel voor patiënten, medewerkers als bezoekers. 

 

Bent u per ongeluk uw mondmasker vergeten, dan kunt u zich melden bij de receptie in de centrale hal. Eerdere richtlijnen blijven van kracht.

 

  • Vragen over uw (geplande) afspraak, onderzoek of operatie

    • Ik heb een afspraak in het ziekenhuis maar ik krijg ineens corona-achtige klachten. Wat nu? (ingeklapt)

      Krijgt u corona-achtige klachten enkele dagen voor uw afspraak? Belt u dan met de polikliniek waar u de afspraak mee heeft. De arts bepaalt of de afspraak eventueel uitgesteld kan worden of dat u een mondneusmasker kan dragen tijdens uw bezoek in het ziekenhuis. Dit is natuurlijk afhankelijk van het soort bezoek/onderzoek/behandeling.

       

      Met corona-achtige klachten bedoelen we klachten zoals keelpijn, neusverkoudheid, hoesten, benauwdheid, reuk- en of smaakverlies, koorts (38 graden of hoger), diarree of spierpijn (spierpijn in combinatie met één van de andere klachten).

    • Wanneer word ik geholpen? (ingeklapt)

      Onze specialisten bekijken per patiënt hoe snel u geholpen moet worden. Wij bellen deze patiënten om ze uit te nodigen om naar het ziekenhuis te komen. Als het kan, wordt de afspraak een telefonisch of e-consult. Zelf hoeft u dus geen actie te ondernemen. We verzoeken u om het ziekenhuis niet zelf te bellen, om onze poliklinieken de tijd te geven om iedereen te informeren. Tenzij uw klachten verergeren, neem dan wel contact met ons op.

      Door de verwachte toestroom aan coronapatiënten zijn we genoodzaakt om vanaf maandag 19 oktober 2020 een deel van de gewone zorg af te schalen. Dit betekent dat een aantal geplande operaties wordt afgezegd als dat medisch verantwoord is. Twee van de tien OK’s zullen sluiten, dit treft zo’n 10 tot 15 patiënten per dag. Patiënten van wie de afspraak moet worden verzet, worden hierover door ons geïnformeerd. We begrijpen dat het uitstellen van een operatie heel vervelend is en vraagt om begrip.

    • Mijn afspraak is pas over een tijdje maar de klachten waarvoor ik naar het ziekenhuis moet, worden erger. Wat nu? (ingeklapt)

      Neem direct contact op met uw huisarts of medisch specialist bij VieCuri als u al in behandeling bent. Zij beoordelen of de zorg urgent is geworden. Mogelijk bent u hierdoor eerder aan de beurt. Op alle poliklinieken beoordelen de specialisten welke patiënten het eerst gezien moeten worden.

    • Kan mijn afspraak niet beter telefonisch of via een digitale afspraak plaatsvinden? (ingeklapt)

      Wat we zonder fysiek contact kunnen doen, doen we. Bijvoorbeeld telefonisch of door een digitale afspraak. Zo zijn er zo min mogelijk mensen in ons ziekenhuis. Sommige onderzoeken, zoals lichamelijk onderzoek, moeten in het ziekenhuis plaatsvinden.

    • Ik wil graag een afspraak maken. Kan dat nu? (ingeklapt)

      Heeft u nog geen verwijzing? Neem dan eerst contact op met uw eigen huisarts. Hij bekijkt of uw klacht urgent is en maakt indien nodig een verwijzing naar het ziekenhuis. Heeft u wel al een verwijzing? We verzoeken u om het ziekenhuis niet zelf te bellen, om onze poliklinieken de tijd te geven om iedereen te informeren. U wordt opgeroepen zodra dit mogelijk is.

    • Waar moet ik me melden voor mijn afspraak? (ingeklapt)

      U meldt zich, net als regulier, bij de poli waar u de afspraak heeft. Het routenummer waar u moet zijn, vindt u op de afspraakbevestiging.

    • Hoe lang van tevoren moet ik aanwezig zijn voor mijn afspraak? (ingeklapt)

      Kom niet te vroeg om drukte in het ziekenhuis te voorkomen. We vragen u om 5 minuten voor de afspraak plaats te nemen in de wachtkamer.

       

      Na uw afspraak verlaat u het ziekenhuis direct, tenzij aanvullend onderzoek nodig is.

    • Ik word binnenkort geopereerd. Gaat deze operatie door? (ingeklapt)

      VieCuri heeft de afgelopen tijd niet-acute operaties moeten uitstellen. De reguliere operaties worden nu weer opgestart. We beginnen met de patiënten voor wie zorg niet langer uitgesteld kan worden. Onze medisch specialisten bekijken dit per patiënt. U wordt vanzelf opgeroepen.

    • Mag ik iemand meenemen naar mijn afspraak (begeleider)? (ingeklapt)

      Wij verzoeken u om alleen naar het ziekenhuis te komen. Zo zijn er zo min mogelijk mensen in ons ziekenhuis. Tijdens uw afspraak kunt u iemand via de telefoon mee laten luisteren.


      Tenzij er begeleiding noodzakelijk is, zoals bij kinderen, kwetsbare ouderen of bij een slechtnieuwsgesprek, dan mag er wel één persoon als begeleiding meekomen. Heeft u vanwege medisch noodzakelijke redenen begeleiding nodig (bijvoorbeeld doordat u niet in staat bent zich zelfstandig te verplaatsen)? Dan mag er één persoon meekomen. Ook zijn er vrijwilligers en medewerkers van VieCuri die patiënten in een rolstoel kunnen begeleiden naar de poli-afspraak (al dan niet in een rolstoel van VieCuri). 

       

      Bent u voor vervoer naar het ziekenhuis afhankelijk van een bestuurder, dan mag deze begeleider u wel brengen, maar niet in de wachtkamer plaatsnemen. Wij verzoeken de begeleider buiten of in de auto te wachten. Is die persoon verkouden (hoesten of benauwdheidsklachten), wilt u dan iemand anders vragen u naar het ziekenhuis te begeleiden?

       

      Als u hierover vragen heeft, vragen wij u om contact op te nemen met uw poli.

    • Waar kan ik terecht om bloed te laten prikken? (ingeklapt)

      U heeft in alle gevallen een doorverwijzing nodig van uw huisarts of specialist. Op deze pagina leest u welke locaties geopend zijn en de openingstijden: https://www.viecuri.nl/bloedafname.

    • Ik had een afspraak met een specialist van VieCuri, maar deze is door de coronacrisis geannuleerd. Wat moet ik doen? (ingeklapt)

      In de opstartfase van onze reguliere zorg beginnen we met de patiënten voor wie zorg niet langer uitgesteld kan worden. Onze medisch specialisten bekijken dit per patiënt. Wij bellen deze patiënten om ze uit te nodigen om naar het ziekenhuis te komen. Als het kan, wordt de afspraak een telefonisch of e-consult. Zelf hoeft u dus geen actie te ondernemen.

      We verzoeken u om het ziekenhuis niet zelf te bellen. Onze medisch specialisten bekijken per patiënt voor wie de zorg niet langer kan worden uitgesteld. Alleen als uw klachten verergeren, kunt u contact met ons opnemen.

    • Ik ben naar de huisarts geweest en heb een verwijzing gekregen voor een afspraak met een specialist van VieCuri. Wat moet ik doen? (ingeklapt)

      In het patiëntbericht dat u krijgt naar aanleiding van de verwijzing, staat hoe de afspraak met een specialist tot stand komt.

      • Als aangegeven is dat wij contact met u opnemen, hetzij via een brief of per telefoon, dan hoeft u niets te doen.
      • Indien gevraagd wordt zelf een afspraak te plannen, dan vindt u dat terug in het patiëntbericht met de bijbehorende contactgegevens.
    • Naar aanleiding van mijn afspraak in het ziekenhuis moet ik een behandeling op operatie ondergaan. Wat moet ik doen? (ingeklapt)

      Moet u een behandeling of operatie ondergaan, dan nemen wij ofwel telefonisch of per brief contact met u op. U hoeft dus niets te doen.

    • Ik moet naar het ziekenhuis voor diagnostisch onderzoek. Wat moet ik doen? (ingeklapt)

      Indien u naar het ziekenhuis moet komen voor diagnostisch onderzoek, dan is het afhankelijk van het soort onderzoek wat u moet doen:

       

      • Moet u bloed laten prikken?
        U hoeft geen afspraak te maken; u kunt vrij inlopen. Kijk op onze website waar en hoe laat u terecht kunt om bloed te laten prikken.
      • Moet u voor een radiologisch onderzoek komen, waarvoor een afspraak nodig is, zoals echo, mammografie of Dexa?
        Bel dan met de afdeling Radiologie. Het telefoonnummer staat op de aanvraagbrief vermeld. Voor een gewone röntgenfoto kunt u terecht op het Centrum voor Diagnostiek route 11 in Venlo.
      • Moet u een functieonderzoek laten uitvoeren zoals een ECG, 24 uurs bloeddrukmeting, cardiale echo, spirometrie, endoscopie of gynaecologische- of prostaatecho?
        In het patiëntbericht dat u krijgt naar aanleiding van uw bezoek aan de huisarts staat of u zelf moet bellen of dat het ziekenhuis contact met u opneemt.
    • Ik moet een afspraak maken met de afdeling Fysiotherapie. Wat moet ik doen? (ingeklapt)

      U kunt zelf contact opnemen met deze afdeling. Kijk hier voor de contactgegevens: https://www.viecuri.nl/onze-specialismen/fysiotherapie/contact/.

    • Ik moet een afspraak maken met de afdeling Diëtetiek. Wat moet ik doen? (ingeklapt)

      U kunt zelf contact opnemen met deze afdeling. Kijk hier voor de contactgegevens: https://www.viecuri.nl/onze-specialismen/dietetiek/contact/.

    • Ik ben onlangs in een gebied geweest dat code rood of oranje heeft gekregen. Mag ik naar mijn afspraak komen? (ingeklapt)

      Als u recent in een gebied bent geweest dat door de Nederlandse overheid als code rood of oranje is aangemerkt, wordt u geadviseerd in quarantaine te gaan. Heeft u een afspraak in het ziekenhuis tijdens de quarantaineperiode, neemt u dan contact op met de polikliniek. De arts bepaalt of de afspraak eventueel uitgesteld kan worden. Dit is natuurlijk afhankelijk van het soort bezoek/onderzoek/behandeling. 

    • Ik ben in quarantaine en heb een afspraak in het ziekenhuis, wat nu? (ingeklapt)

      Bent u in quarantaine? Bijvoorbeeld omdat u de afgelopen 10 dagen in contact bent geweest met een positief getest persoon? Of omdat u de afgelopen 10 dagen in een gebied bent geweest dat door de Nederlandse overheid als code rood of oranje is aangemerkt?


      Bel dan met de polikliniek waar u de afspraak mee heeft. De arts bepaalt of de afspraak uitgesteld kan worden. Dit is natuurlijk afhankelijk van het soort bezoek/onderzoek/behandeling.

       

 

 

 

  • Vragen over de hygiënemaatregelen

    • Kan ik mijn handen wassen/desinfecteren bij binnenkomst? (ingeklapt)

      Ja, dat kan op verschillende plekken in het ziekenhuis. Op de toiletten kunt u uw handen wassen met water en zeep. Verder vindt u op diverse plekken in ons ziekenhuis handdispensers om uw handen te desinfecteren. Het is wel belangrijk dat u de handdesinfectans op de juiste wijze gebruikt: 1 pompje per gebruik en uw handen droogwrijven (de vloeistof NIET van uw handen ‘afschudden’).

    • Bij de parkeerplaats moet ik op een knopje drukken voor een kaartje, is dat veilig? En kan ik veilig deurklinken of relingen aanraken? (ingeklapt)

      Wanneer u regelmatig uw handen wast met water en zeep, is dit veilig. Verder vindt u op diverse plekken in ons ziekenhuis handdispensers om uw handen te desinfecteren. Het is wel belangrijk dat u de handdesinfectans op de juiste wijze gebruikt: 1 pompje per gebruik en uw handen droogwrijven (de vloeistof NIET van uw handen ‘afschudden’).

       

      Verder worden de knoppen, deurklinken, relingen en andere ‘contactoppervlakken’ regelmatig gereinigd.

    • Wat kan ik zelf doen om besmetting te voorkomen? (ingeklapt)
      •          Was vaker uw handen
      •          Hoest en nies in uw elleboog
      •          Gebruik papieren zakdoekjes en gooi deze weg na gebruik
      •          Schud geen handen
      •          Houd 1,5 meter afstand
      •          Raak met uw handen niet uw mond, neus, ogen aan
    • Wordt binnen VieCuri nog handen geschud? (ingeklapt)

      Nee, VieCuri volgt de RIVM richtlijnen, daarom is er momenteel een aangepast beleid.

      Onze medewerkers schudden nu geen handen.

    • Een zorgverlener komt dichterbij dan 1,5 meter afstand. Is dat veilig? (ingeklapt)

      Ja, dit is veilig en voor bepaalde zorg ook noodzakelijk. Ons personeel is heel goed geïnstrueerd in het bieden van veilige zorg. Wij zorgen als het nodig is voor de juiste beschermingsmaatregelen, voor u als patiënt en voor onze medewerkers.

    • Moet ik een mondmasker op als ik naar het ziekenhuis kom? (ingeklapt)

      Ja, vanaf donderdag 15 oktober is het bij VieCuri verplicht om een (niet-medisch) mondmasker te dragen in de publieke ruimtes van onze locaties in Venlo en Venray, alle regiopoli’s en de spoedpost Noord-Limburg. Dit geldt zowel voor patiënten, medewerkers als bezoekers. 

       

      Bent u per ongeluk uw mondmasker vergeten, dan kunt u zich melden bij de receptie in de centrale hal. Eerdere richtlijnen blijven van kracht.

       

      Heeft u een afspraak in het ziekenhuis en heeft u enkele dagen voor uw afspraak corona gerelateerde klachten? Bent u in thuisisolatie of heeft u een huisgenoot die 2 weken voor uw afspraak positief is getest op corona? Bel dan met de polikliniek. Wij overleggen met uw specialist wat voor u op dat moment de beste optie is. Vindt uw specialist het nodig dat uw afspraak doorgaat ondanks uw klachten? Draag dan een mondmasker in het ziekenhuis. Bent u per ongeluk uw mondmasker vergeten, dan kunt u zich melden bij de receptie in de centrale hal. 

    • Is het veilig om naar het ziekenhuis te komen? (ingeklapt)

      Ja, VieCuri treft veel maatregelen om de zorg voor onze patiënten veilig te laten verlopen. Het belangrijkste is dat iedereen de basisregels volgt:

      • Draag een (niet-medisch) mondmasker in de publieke ruimtes van VieCuri  
      • Was vaker uw handen
      • Hoest en nies in uw elleboog
      • Gebruik papieren zakdoekjes en gooi deze weg na gebruik
      • Schud geen handen
      • Houd 1,5 meter afstand

       

      We geven met lijnen en pijlen de looproutes in het ziekenhuis aan, zodat mensen elkaar zo min mogelijk hoeven te passeren en voldoende afstand van elkaar kunnen houden. Ook de poliklinieken en wachtruimtes zijn volgens de 1,5 meter norm ingericht waar mogelijk. Verder beperken we het aantal mensen in ons ziekenhuis zo veel als mogelijk.

       

      Heeft u een afspraak en heeft u enkele dagen voor uw afspraak één van onderstaande klachten?

      •           keelpijn, neusverkoudheid, hoesten
      •           benauwdheid
      •           reuk- en/of smaakverlies
      •           koorts (38 graden of hoger)
      •           diarree
      •           spierpijn in combinatie met één van de andere klachten

       

      Bent u in isolatie of quarantaine? Bel dan met de polikliniek. Wij overleggen met uw specialist wat voor u op dat moment de beste optie is.

 

  • Algemene vragen

    • Kan ik bij VieCuri Venlo nog naar het Regionaal Centrum Geestelijke Gezondheidszorg? (ingeklapt)

      Via de hoofdingang van VieCuri Venlo is er toegang tot het centrum van Vincent van Gogh voor Geestelijke Gezondheidszorg.

       

      Vincent van Gogh voor Geestelijke Gezondheidszorg heeft ook maatregelen getroffen om verspreiding van het coronavirus tegen te gaan. Lees hier meer over deze maatregelen en de mogelijke consequenties voor uw bezoek aan dit centrum.

    • Wat betekent de corona-uitbraak voor mij als patiënt of bezoeker? (ingeklapt)

      De belangrijkste informatie over het coronavirus voor patiënten en bezoekers is (naast op onze website) nu ook te vinden in de VieCuri Behandelapp. Hier vindt u betrouwbare informatie voor als u binnenkort een afspraak hebt in het ziekenhuis of als er een naaste in het ziekenhuis is opgenomen.

       

      In de Behandelapp kunt u ook een corona-quickscan doen om te checken of bepaalde klachten gerelateerd kunnen zijn aan het coronavirus. U vul een aantal korte vragen in en krijgt op basis van uw antwoorden een advies over hoe u het beste kunt handelen.

       

      Bekijk hier meer informatie over het gebruik van de VieCuri Behandelapp en download deze gratis in Google Play of in de App Store.

    • Ik heb een overleg of heb me aangemeld voor een bijeenkomst bij VieCuri. Gaan deze door? (ingeklapt)

      Alle zakelijke overleggen die niet noodzakelijk zijn, worden geannuleerd of uitgesteld. Dit geldt ook voor alle bijeenkomsten bij VieCuri, die geen betrekking hebben op de zorg. Daardoor verkleinen we het risico op het verspreiden van het coronavirus. 

    • Mijn man/vrouw/kind/partner is opgenomen in VieCuri Medisch Centrum, loopt hij/zij nu risico op blootstelling aan het coronavirus? (ingeklapt)

      Wij nemen alle mogelijke voorzorgsmaatregelen om verspreiding van het coronavirus tegen te gaan. We volgen hierin de richtlijnen van het RIVM. Waar nodig worden patiënten in isolatie verpleegd en worden medewerkers gemonitord op ziekteverschijnselen.

    • Heeft VieCuri nog voldoende voorraden? (ingeklapt)

      VieCuri heeft nog voldoende voorraad aan persoonlijke beschermingsmiddelen zoals mondkapjes, schorten, handschoenen en dergelijke.

    • Kan ik als leverancier/dienstverlener naar VieCuri komen? (ingeklapt)

      Ja, dat kan als de afspraak noodzakelijk is. Als een afspraak of levering niet kan doorgaan, nemen wij contact met u op.

       

      Bij VieCuri is het dragen van een (niet-medisch) mondmasker in onze publieke ruimtes verplicht. Verder vragen wij leveranciers om rekening te houden met de algemene RIVM-richtlijnen: bij klachten van (neus)verkoudheid, hoesten, keelpijn of koorts, beperk dan uw sociale contacten. Dit betekent: blijf thuis.

    • Waar kan ik mijn gegevens wijzigen? (ingeklapt)

      Een wijziging van uw adres, telefoonnummer of e-mailadres kunt u via www.mijnVieCuri.nl doorgeven. Lukt dit niet? Dan kunt u terecht bij de receptie in onze centrale hal (neem hiervoor een geldig identiteitsbewijs mee). Ook kunt u aan de balie uw huisarts en apotheek laten wijzigen. 

    • Is het bezoekersrestaurant geopend? (ingeklapt)

      Het bezoekersrestaurant La Vie is alleen geopend voor afhaalmogelijkheden (To Go/Take away). Er gelden aangepaste openingstijden:

       

      Locatie Venlo

      Maandag tot en met vrijdag: 8:30 - 17:00 uur

       

      Locatie Venray

      Maandag t/m vrijdag: 8:30 -15:30 uur


      Er zijn vanaf heden geen zitplekken meer bij La Vie.

    • Kan ik gebruik maken van de Politaxi op locatie Venlo (taxi in het ziekenhuis)? (ingeklapt)

      In verband met het coronavirus, willen we drukte in ons ziekenhuis zo veel als mogelijk voorkomen en het mogelijk maken dat iedereen (zoveel als dat kan) 1,5 meter afstand van elkaar kan houden. Om die reden is het rijden van de Politaxi ongewenst. Op sommige punten in ons ziekenhuis is het erg krap om de taxi te laten rijden en ook nog mensen te laten lopen. Om die reden zijn er vrijwilligers en medewerkers van VieCuri die patiënten in een rolstoel kunnen begeleiden naar de poli-afspraak (al dan niet in een rolstoel van VieCuri). 

    • Kan ik gebruik maken van de Parkeertaxi op locatie Venlo (taxi buiten het ziekenhuis)? (ingeklapt)

      Een ritje naar de hoofdingang van het ziekenhuis of terug naar uw auto? Vanaf 1 juli kunt u weer gratis gebruikmaken van onze parkeertaxi. Met de nieuwe parkeertaxi maken we het u nog makkelijker om gebruik te maken van deze service. Zo is de nieuwe parkeertaxi een stuk ruimer. Rollators en rolstoelen kunnen eenvoudig achterin worden geplaatst. Ook is de nieuwe parkeertaxi beter zichtbaar. Hij is namelijk VieCuri-roze! Dat komt de veiligheid alleen maar ten goede op het drukke parkeerterrein waar veel auto’s manoeuvreren.

      Om het vervoer op een veilige manier mogelijk te maken, hebben we een aantal maatregelen getroffen:

      • Alle chauffeurs krijgen tips van onze fysiotherapeuten over hoe ze mensen het beste kunnen ondersteunen bij het in- en uitstappen. Ook worden ze extra getraind in het besturen van de parkeertaxi. 
      • Alle chauffeurs nemen de richtlijnen van het RIVM en de hygiënemaatregelen in acht. Ze schudden geen handen en houden, waar mogelijk, 1.5 meter afstand.
      • Alle chauffeurs rijden twee vaste routes op parkeerterrein B, C en D, waarbij rijrichting in acht wordt genomen. Aan het einde van dit bericht vindt u een plattegrond met de rijroutes. 
      • U wordt bij uw auto opgehaald. U hoeft de chauffeur niet te bellen. Ook brengt de chauffeur u graag terug naar uw auto. U kunt opstappen bij het bushokje naast de parkeerbetaalautomaten ('opstapplaats parkeertaxi').
      • Onze chauffeur vervoert maximaal twee bezoekers of patiënten per keer.
      • Na iedere rit wordt de parkeertaxi door de chauffeur schoongemaakt (handgrepen, leuning en zitvlakken).
      • De parkeertaxi rijdt niet op parkeerterrein E, F en G.
      • De parkeertaxi rijdt van 8.30 tot 16.30 uur op maandag tot en met vrijdag en is gratis beschikbaar voor iedereen.

      Plattegrond rijroutes parkeertaxi

       

       

    • Kom ik in contact met coronapatiënten als ik in het ziekenhuis ben? (ingeklapt)

      De patiënten die positief zijn getest op corona worden in isolatie behandeld (op aparte afdelingen of aparte kamers).

    • Wat als ik me onveilig voel? (ingeklapt)

      We begrijpen heel goed dat het spannend, ongemakkelijk of wennen is om in deze tijd naar het ziekenhuis te komen. U kunt uw vragen of zorgen altijd bespreken met een medewerker van het specialisme waar u onder behandeling bent. 

    • Controleert VieCuri patiënten bij de ingang op symptomen van het coronavirus? (ingeklapt)

      Nee, wij controleren patiënten niet lichamelijk of zij klachten hebben. In de afspraakbevestiging u per brief en/of SMS ontvangt, vragen wij u of u corona-achtige klachten heeft. Heeft u enkele dagen voor uw afspraak corona-achtige klachten? Bent u in isolatie of quarantaine? Bel dan met de polikliniek. Wij overleggen met uw specialist wat voor u op dat moment de beste optie is.

       

      Vanaf donderdag 15 oktober is het bij VieCuri verplicht om een (niet-medisch) mondmasker te dragen in de publieke ruimtes van onze locaties in Venlo en Venray, alle regiopoli’s en de spoedpost Noord-Limburg. Dit geldt zowel voor patiënten, medewerkers als bezoekers. Bent u per ongeluk uw mondmasker vergeten, dan kunt u zich melden bij de receptie in de centrale hal. Eerdere richtlijnen blijven van kracht.

 

 

 

Op deze foto zie je een vloersticker met '1.5 meter afstand houden'.
Scroll voor meer informatie