Factuur ontvangen van VieCuri
Na afloop van de behandeling of als de landelijk vastgestelde periode is afgelopen verstuurt het ziekenhuis de factuur met daarop één prijs voor het honorariumdeel (kosten specialist(en) en een ziekenhuisdeel (kosten ziekenhuis). Deze twee delen samen zorgen voor de totaalprijs van de behandeling.
VieCuri heeft met de zorgverzekeraars afgesproken de factuur rechtstreeks naar de zorgverzekeraar te sturen. Het verplichte eigen risico en het eventuele vrijwillig eigen risico of bijdrage verrekent de zorgverzekeraar zelf met u.
U krijgt de nota rechtstreeks van VieCuri thuisgestuurd als:
-
u niet verzekerd bent en u moet de nota zelf betalen
-
u een eigen bijdrage moet betalen voor de behandeling
-
u poliklinisch bevallen bent onder begeleiding van uw eigen verloskundige
-
uw zorgverzekeraar voor uw behandeling geen afspraak heeft gemaakt met VieCuri
-
uw verzekeringsgegevens onbekend of onjuist zijn bij VieCuri
-
uw behandeling niet onder de verzekerde zorg valt
Vragen over de factuur van VieCuri?
Voor vragen over de factuur die u van VieCuri heeft ontvangen, verwijzen wij u naar de veelgestelde vragen over kosten van de zorg
Uitgebreide algemene informatie over de ziekenhuisrekening vindt u ook op de site van de oveheid; 'Hoe lees ik mijn ziekenhuisrekening?'
Staat uw vraag hier niet bij?
Neem dan contact op met de afdeling Debiteuren.
Telefoonnummer: (077) 320 67 19 (tijdens kantooruren)
E-mail: debiteuren@viecuri.nl