Patiëntenportaal mijnVieCuri
Bezoekers in La Vie (2)

Patiëntenportaal mijnVieCuri

Als patiënt van VieCuri heeft u toegang tot mijnVieCuri, uw persoonlijke digitale portaal. Met mijnVieCuri krijgt u altijd en overal op een veilige manier toegang tot uw medisch dossier. In mijnVieCuri ziet u wanneer uw volgende afspraak is en hoe u zich op deze afspraak kunt voorbereiden. Verder kunt u uw persoonlijke gegevens bekijken en wijzigen, uitslagen van onderzoeken inzien en vragenlijsten invullen voor een bezoek bij uw specialist. Zo bent u beter voorbereid op uw bezoek aan VieCuri en krijgt u de regie over uw zorgproces en gezondheid steeds meer in eigen hand.

 

Hoe werkt mijnVieCuri?

Uw patiëntenportaal is bereikbaar via www.mijnviecuri.nl. Of klik bovenaan deze pagina op “Inloggen mijnVieCuri”. mijnVieCuri is ook als app beschikbaar voor uw telefoon of tablet. Download de mijnVieCuri app gratis in de App Store of Play StoreU logt bij mijnVieCuri in met uw DigiD.

 

Op deze website 'Alles over DigiD' vindt u meer informatie hoe u DigiD gebruikt.

  

Let op: mijnVieCuri werkt niet optimaal in Internet Explorer. Gebruik een andere internetbrowser (bijvoorbeeld Google Chrome, Microsoft Edge of Safari) om in te loggen bij mijnVieCuri.

 

mijnVieCuri is vernieuwd!

Sinds vrijdag 30 april 2021 ziet mijnVieCuri er anders uit. Het patiëntenportaal is in een nieuw jasje gestoken. Nieuw is het afspraken overzicht met uitgebreide informatie over uw afspraak. Daarnaast is mijnVieCuri beschikbaar als app. Met de gratis mijnVieCuri app krijgt u via uw telefoon of tablet toegang tot mijnVieCuri. Bekijk hier een handleiding waarin u kunt zien waar alle informatie in het vernieuwde portaal is te vinden.

 

Meer informatie over mijnVieCuri

 

Helpdesk mijnVieCuri

Heeft u na het lezen van de veelgestelde vragen nog een vraag over de werking of het gebruik van mijnVieCuri? Neem dan contact op met de Helpdesk van mijnVieCuri. Deze helpdesk is te bereiken op (077) 320 55 44 van maandag tot en met donderdag van 8.30 tot 12.00 uur. Of stuur een e-mail naar: mijnviecuri@viecuri.nl.

Let op: deze helpdesk kan u niet helpen met medische vragen. Voor medische vragen kunt u terecht bij uw behandelend specialist. Kijk dan hier om contact op te nemen met de polikliniek.

Scroll voor meer informatie

Belangrijk bericht

Binnenkort naar VieCuri? Bereid u goed voor!

 

Let op: werkzaamheden hoofdingang VieCuri Venlo

  • Van vrijdag 22 oktober t/m vrijdag 29 oktober is de hoofdingang van VieCuri Venlo aan de Tegelseweg gesloten in verband met werkzaamheden
  • U kunt gebruikmaken van de ingang aan de Maas-zijde (bij de parkeerautomaten), de M-ingang of de ingang bij de K-toren (ingang dialyse)

Meer weten over de werkzaamheden? Lees hier het volledige nieuwsbericht: 

 

Lees meer

 

Houd rekening met het volgende:

  • Kom alleen (tenzij begeleiding noodzakelijk is. Bekijk hier de uitzonderingen)
  • Kom niet te vroeg (max. 15 minuten vóór uw afspraak)
  • Desinfecteer regelmatig uw handen: bij binnenkomst, tijdens uw bezoek en in ieder geval na toiletbezoek
  • Draag een mondneusmasker wanneer de 1,5 meter niet kan worden gehandhaafd (bijv. in een volle wachtkamer)
  • Verlaat het ziekenhuis direct na uw afspraak, tenzij aanvullend onderzoek nodig is
  • Heeft u corona-achtige klachten? Of bent u in quarantaine of isolatie? Bel vóór uw afspraak met de polikliniek waarmee u de afspraak heeft

Meer weten? Lees hier hoe u zich kunt voorbereiden op uw bezoek aan VieCuri: 

 

Bereid u voor

 

Bloedafname

Voor bloedafname bij VieCuri in Venlo en Venray kunt u alleen op afspraak terecht. Bij de overige priklocaties kunt u zonder afspraak terecht.

 

Lees meer