Patiëntenportaal mijnVieCuri
Met mijnVieCuri heeft u altijd en overal veilig toegang tot uw medisch dossier. U kunt bijvoorbeeld uw gegevens aanpassen, vragenlijsten invullen of onderzoeksuitslagen en afspraken inzien.
Hoe werkt mijnVieCuri?
Klik bovenaan deze pagina op "Inloggen mijnVieCuri" of download de mijnVieCuri app in de App Store of Play Store. U logt in met uw DigiD.
Hier vindt u meer informatie over hoe u DigiD gebruikt.
Let op: mijnVieCuri werkt niet optimaal in Internet Explorer. Gebruik een andere internetbrowser (bijvoorbeeld Google Chrome, Microsoft Edge of Safari) om in te loggen bij mijnVieCuri.
Problemen met inloggen met een Samsung telefoon of tablet? [datum storing: mei 2022]
Door een update van Samsung heeft u mogelijk problemen met inloggen bij mijnVieCuri. Dit probleem is er alleen als u via de standaard internet browser van Samsung wilt inloggen bij mijnVieCuri. Er wordt op dit moment gewerkt aan een oplossing.
Totdat het probleem is opgelost kunt u het beste met een computer of laptop inloggen bij mijnVieCuri. Of u download een andere internet browser op uw Samsung telefoon of tablet. Via de Play Store kunt u een andere internet browser downloaden, bijvoorbeeld Google Chrome. Met de andere internet browser kunt u inloggen bij mijnVieCuri. Zo zien de app iconen eruit van de standaard internet browser van Samsung (links) en Google Chrome (rechts):
Meer informatie over mijnVieCuri
- Gebruik deze stap-voor-stap handleiding om met DigiD in te loggen bij mijnVieCuri.
- Deze handleiding legt uit hoe mjinVieCuri werkt.
- Gebruikt u mijnVieCuri voor iemand anders? Lees meer over machtigingen.
- Heeft u een vraag? Kijk of deze hier wordt beantwoord bij 'Veelgestelde vragen'.
Helpdesk mijnVieCuri
Heeft u een vraag over het gebruik van mijnVieCuri? Kijk of uw vraag hier bij de 'Veelgestelde vragen' staat. Of neem contact op met de helpdesk. De helpdesk van het patiëntenportaal bereikt u van maandag tot en met donderdag van 8.30 tot 12.00 uur telefonisch op 077 320 55 44. U kunt ook de voicemail inspreken of een e-mail sturen naar: mijnviecuri@viecuri.nl.
Let op: de helpdesk kan alleen helpen met vragen over het gebruik van het patiëntenportaal. Voor medische vragen kunt u contact opnemen met uw polikliniek. Bekijk hier de contactgegevens van de poliklinieken.