Patiëntenportaal mijnVieCuri
Als patiënt van VieCuri heeft u toegang tot mijnVieCuri, uw persoonlijke digitale portaal. Hiermee krijgt u altijd en overal op een veilige manier toegang tot uw medisch dossier. U kunt uw persoonlijke gegevens bekijken en wijzigen, vragenlijsten invullen voor uw bezoek aan uw specialist en uitslagen van onderzoeken inzien. Uitslagen van onderzoeken zijn na 2 weken zichtbaar. Zo kan de specialist de uitslag eerst met u bespreken.
Hoe werkt mijnVieCuri?
Uw patiëntenportaal is bereikbaar via een computer of tablet met internet. Klik bovenin deze website op 'Inloggen mijnVieCuri'. Of log rechtstreeks in via www.mijnviecuri.nl. Om toegang te krijgen tot mijnVieCuri moet u inloggen met uw DigiD of u kunt inloggen met het verwijsnummer dat u van ons heeft ontvangen.
Op deze website 'Alles over DigiD' vindt u meer informatie hoe u DigiD gebruikt.
Meer informatie over mijnVieCuri
- Moeite met inloggen via uw DigiD? Lees de praktische handleiding hoe u stap voor stap mijnVieCuri kunt gebruiken.
- Wilt u inloggen in het portaal van uw kind, uw naaste of de patient die u wettelijk vertegenwoordigt? Of wilt u iemand anders machtigen om in uw portaal te kijken? Lees meer over machtigingen.
- Heeft u een andere vraag over mijnVieCuri? Kijk of uw vraag bij de 'Veelgestelde vragen' staat.
- Heeft u een vraag over uw medische gegevens in mijnVieCuri? Vraag het uw specialist tijdens de volgende afspraak of neem contact op met de polikliniek waar u onder behandeling bent.
- Bekijk de algemene voorwaarden van mijnVieCuri.
Helpdesk mijnVieCuri
Heeft u na het lezen van de veelgestelde vragen nog een vraag over de werking of het gebruik van mijnVieCuri? Neem dan contact op met de Helpdesk van mijnVieCuri. Deze helpdesk is te bereiken op (077) 320 55 44 van maandag tot en met donderdag van 8.30 tot tot 12.00 uur. Of stuur een e-mail naar: mijnviecuri@viecuri.nl.