Patiëntenportaal mijnVieCuri
Bezoekers in La Vie (2)

Patiëntenportaal mijnVieCuri

Met mijnVieCuri heeft u altijd en overal veilig toegang tot uw medisch dossier. U kunt bijvoorbeeld uw gegevens aanpassen, vragenlijsten invullen of onderzoeksuitslagen en afspraken inzien.

 

Hoe werkt mijnVieCuri?

Klik bovenaan deze pagina op "Inloggen mijnVieCuri" of download de mijnVieCuri app in de App Store of Play Store. U logt in met uw DigiD.

 

Hier vindt u meer informatie over hoe u DigiD gebruikt.

  

Let op: mijnVieCuri werkt niet optimaal in Internet Explorer. Gebruik een andere internetbrowser (bijvoorbeeld Google Chrome, Microsoft Edge of Safari) om in te loggen bij mijnVieCuri.

 

Problemen met inloggen met een Samsung telefoon of tablet? [datum storing: mei 2022]

Door een update van Samsung heeft u mogelijk problemen met inloggen bij mijnVieCuri. Dit probleem is er alleen als u via de standaard internet browser van Samsung wilt inloggen bij mijnVieCuri. Er wordt op dit moment gewerkt aan een oplossing.

Totdat het probleem is opgelost kunt u het beste met een computer of laptop inloggen bij mijnVieCuri. Of u download een andere internet browser op uw Samsung telefoon of tablet. Via de Play Store kunt u een andere internet browser downloaden, bijvoorbeeld Google Chrome. Met de andere internet browser kunt u inloggen bij mijnVieCuri. Zo zien de app iconen eruit van de standaard internet browser van Samsung (links) en Google Chrome (rechts):

App iconen internet browser Samsung en Google Chrome

 

 

Meer informatie over mijnVieCuri

 

Helpdesk mijnVieCuri

Heeft u een vraag over het gebruik van mijnVieCuri? Kijk of uw vraag hier bij de 'Veelgestelde vragen' staat. Of neem contact op met de helpdesk. De helpdesk van het patiëntenportaal bereikt u van maandag tot en met donderdag van 8.30 tot 12.00 uur telefonisch op 077 320 55 44. U kunt ook de voicemail inspreken of een e-mail sturen naar: mijnviecuri@viecuri.nl.

Let op: de helpdesk kan alleen helpen met vragen over het gebruik van het patiëntenportaal. Voor medische vragen kunt u contact opnemen met uw polikliniek. Bekijk hier de contactgegevens van de poliklinieken.

Scroll voor meer informatie

Belangrijk bericht

Binnenkort naar VieCuri? Bereid u goed voor!

 

Houd rekening met het volgende:

  • Onze coronaregels zijn versoepeld én we hebben een nieuwe bezoekregeling
  • Virussen verspreiden zich minder snel als iedereen de basisregels volgt: was of desinfecteer regelmatig de handen, hoest en nies in de elleboog en schud geen handen.

 

Lees meer over de versoepelingen en de nieuwe bezoekregeling

 

Bloedafname

Voor bloedafname bij VieCuri in Venlo en Venray, bij PanSana in Panningen en bij de regiopoli Reuver (ProVita) kunt u alleen op afspraak terecht. Vanaf maandag 1 augustus 2022 kunt u bij Regiopoli Horst (Het Zorghoes) alleen op afspraak terecht voor bloedafname.
Bij de overige priklocaties kunt u zonder afspraak terecht.

 

Lees meer