Patiëntenportaal mijnVieCuri
Bezoekers in La Vie (2)

Patiëntenportaal mijnVieCuri

Als patiënt van VieCuri heeft u toegang tot mijnVieCuri, uw persoonlijke digitale portaal. Met mijnVieCuri krijgt u altijd en overal op een veilige manier toegang tot uw medisch dossier. In mijnVieCuri ziet u wanneer uw volgende afspraak is en hoe u zich op deze afspraak kunt voorbereiden. Verder kunt u uw persoonlijke gegevens bekijken en wijzigen, uitslagen van onderzoeken inzien en vragenlijsten invullen voor een bezoek bij uw specialist. Zo bent u beter voorbereid op uw bezoek aan VieCuri en krijgt u de regie over uw zorgproces en gezondheid steeds meer in eigen hand.

 

Hoe werkt mijnVieCuri?

Uw patiëntenportaal is bereikbaar via een computer of tablet met internet. Bovenaan deze pagina kunt u klikken op “Inloggen mijnVieCuri”. U kunt ook rechtstreeks naar www.mijnviecuri.nl gaan. mijnVieCuri is vanaf 1 mei 2021 ook als app beschikbaar. Download de mijnVieCuri app gratis in de App Store of Play Store (beschikbaar vanaf zaterdag 1 mei 2021). U logt bij mijnVieCuri in met uw DigiD.

 

Op deze website 'Alles over DigiD' vindt u meer informatie hoe u DigiD gebruikt.

  

Let op: mijnVieCuri is niet beschikbaar in Internet Explorer. Gebruik een andere internetbrowser (bijvoorbeeld Google Chrome, Microsoft Edge of Safari) om in te loggen bij mijnVieCuri.

 

mijnVieCuri wordt vernieuwd!

Op donderdag 29 en vrijdag 30 april 2021 is mijnVieCuri niet beschikbaar. Vanaf 1 mei 2021 ziet mijnVieCuri er anders uit. Het patiëntenportaal is in een nieuw jasje gestoken. Nieuw wordt het afspraken overzicht met uitgebreide informatie over uw afspraak. Daarnaast is mijnVieCuri vanaf 1 mei 2021 beschikbaar als app. Met de gratis mijnVieCuri app krijgt u via uw telefoon of tablet toegang tot mijnVieCuri. Bekijk hier een handleiding waarin u kunt zien waar alle informatie in het vernieuwde portaal is te vinden.

 

Meer informatie over mijnVieCuri

 

Helpdesk mijnVieCuri

Heeft u na het lezen van de veelgestelde vragen nog een vraag over de werking of het gebruik van mijnVieCuri? Neem dan contact op met de Helpdesk van mijnVieCuri. Deze helpdesk is te bereiken op (077) 320 55 44 van maandag tot en met donderdag van 8.30 tot 12.00 uur. Of stuur een e-mail naar: mijnviecuri@viecuri.nl.

Let op: deze helpdesk kan u niet helpen met medische vragen. Voor medische vragen kunt u terecht bij uw behandelend specialist. Kijk dan hier om contact op te nemen met de polikliniek.

Scroll voor meer informatie

Belangrijk bericht

Binnenkort naar VieCuri? Bereid u goed voor!

Houd rekening met het volgende:

  • Kom alleen (tenzij begeleiding noodzakelijk is. Bekijk hier de uitzonderingen)
  • Kom niet te vroeg (max. 15 minuten vóór uw afspraak)
  • Draag een mondneusmasker tijdens uw gehele bezoek
  • Desinfecteer regelmatig uw handen: bij binnenkomst, tijdens uw bezoek en in ieder geval na toiletbezoek
  • Verlaat het ziekenhuis direct na uw afspraak, tenzij aanvullend onderzoek nodig is
  • Heeft u corona-achtige klachten? Of bent u in quarantaine of isolatie? Bel vóór uw afspraak met de polikliniek waarmee u de afspraak heeft

 

Meer weten? Lees hier hoe u zich kunt voorbereiden op uw bezoek aan VieCuri:

 

Bereid u voor

 

Bezoekregeling

Bekijk hier de actuele bezoekregeling bij VieCuri

 

Bloedprikken? Prik zelf een datum!

Maak via www.mijnVieCuri.nl een afspraak voor bloedprikken bij ziekenhuis VieCuri in Venlo of Venray.

 

Maak een afspraak