Bezoekers in La Vie (2)

Geschillencommissie Zorg

Als u niet tevreden bent hoe de klachtenonderzoekscommissie uw klacht heeft afgehandeld, kunt u terecht bij een andere instelling. U komt dan terecht bij de Geschillencommissie Zorg.

 

U kunt pas een klacht indienen bij deze andere commissie als u niet tevreden bent over hoe VieCuri uw klacht heeft afgehandeld. Bovendien moet u schriftelijk (brief of e-mail) van VieCuri het standpunt over uw klacht hebben ontvangen. De klachtenfunctionaris kan u uitleggen hoe u contact kunt opnemen met de Geschillencommissie Ziekenhuizen. 

 

Lees hier meer informatie op de website van de Geschillencommissie.

 

Kosten

De afhandeling van uw klacht door onze klachtenfunctionaris en/of onze interne klachtenonderzoekscommissie is voor u gratis. Bent u niet tevreden over deze afhandeling en gaat u naar de externe Geschillencommissie Zorg? De afhandeling van uw klacht door de externe Geschillencommissie Zorg is niet gratis. 

Kijk op de website van de Geschillencommissie voor de kosten van het afhandelen van uw klacht.

 

Meer informatie

Kijk voor meer informatie op de website van het regionale tuchtcollege voor de Gezondheidszorg.

 

Scroll voor meer informatie