Patiënt in wachtruimte

Wij bellen u als uw afspraak niet doorgaat

Datum: 5 november 2020

Wij bellen u persoonlijk als uw afspraak bij VieCuri niet doorgaat

We doen er alles aan om de reguliere zorg zoveel mogelijk door te laten gaan. Gelukkig lukt dat ook voor het overgrote deel! In de enkele gevallen dat dit niet lukt, bellen wij u persoonlijk.

 

Poli- en onderzoeksafspraken gaan door

Voor de polikliniek gaan voorlopig alle afspraken door. Mochten er toch wijzigingen zijn, wordt u van te voren persoonlijk gebeld. Het kan wel zo zijn dat uw afspraak wordt omgezet in een belafspraak. De behandelend specialist beslist of dat in uw situatie mogelijk is.

 

Klein deel operaties wordt uitgesteld

Onlangs hebben we twee operatiekamers moeten sluiten om bedden en personeel beschikbaar te hebben voor COVID-zorg. Helaas moeten we hierdoor een deel van onze niet urgente operaties uitstellen, mits dat medisch verantwoord is. Wij bellen u persoonlijk als uw operatie niet doorgaat. Wij vragen u om niet zelf te bellen, omdat dit onze telefoonlijnen te veel belast. Wij begrijpen dat dit een grote impact heeft voor u als patiënt en vragen daarvoor uw begrip.

 

Lees hier de veelgestelde vragen over uw afspraak bij VieCuri ten tijde van corona.

Telefoon nummer intoetsen
Scroll voor meer informatie