Dat komt bovenop ons normale werk, dus het kan soms extra druk opleveren als er veel patiënten zijn. Toch vind ik het goed te plannen, want terwijl ik wacht op de uitslagen kan ik verder met mijn reguliere werk. En fijn: de sfeer op de Fast Track is heel relaxed. Voor de patiënt, maar voor mij ook. Ik werk met onze eigen verpleegkundigen, de overdracht tussen collega's is makkelijk en laagdrempelig en onze patiënten zijn enorm blij met onze directe opvang. De Fast Track moet zeker blijven."