Onze patiënten zijn er blij mee
In de eerste maanden wisten 2600 patiënten het SDZ al te vinden. Zij kwamen binnenlopen of stelden telefonisch of per e-mail hun vraag.
Een aantal vragen die veel gesteld worden:
- Hoe log ik in op mijnVieCuri?
- Waar kan ik folders en vragenlijsten vinden die de zorgverlener heeft klaargezet?
- Hoe maak ik zelf een afspraak voor een polikliniek of om bloed te prikken?
- Waar vind ik de uitslagen terug van onderzoeken?
- Hoe installeer ik de HiX Patiënt app zodat ik makkelijker kan inloggen op mijnVieCuri?
Bezoekers waarderen de hulp van het SDZ. 94,6% vindt de medewerkers heel behulpzaam en vriendelijk. En 95,7% zou anderen aanraden om ook een bezoekje te brengen aan het SDZ. Daar zijn we trots op!
Openingstijden en bereikbaarheid
Loop gerust binnen bij het Servicepunt Digitale Zorg; een afspraak maken is niet nodig. Open van maandag tot en met vrijdag, van 8.30 tot 12.00 uur en van 13.00 tot 17.00 uur. U kunt ook bellen op dezelfde tijden, via (077) 320 55 44. Of stuur uw vraag via e-mail: digitalezorg@viecuri.nl.
Kijk voor meer informatie op www.viecuri.nl/sdz.