Servicepunt Digitale Zorg trekt veel bezoekers

Sinds eind februari is in VieCuri Venlo het Servicepunt Digitale Zorg (SDZ) open. Te vinden vlakbij de centrale hal in Venlo, via route 8. Dit is dé plek waar u geholpen wordt op het gebied van digitale zorg. Denk bijvoorbeeld aan hulp bij het gebruik van het patiëntenportaal mijnVieCuri.

Onze patiënten zijn er blij mee

In de eerste maanden wisten 2600 patiënten het SDZ al te vinden. Zij kwamen binnenlopen of stelden telefonisch of per e-mail hun vraag.

Een aantal vragen die veel gesteld worden:

  • Hoe log ik in op mijnVieCuri?
  • Waar kan ik folders en vragenlijsten vinden die de zorgverlener heeft klaargezet?
  • Hoe maak ik zelf een afspraak voor een polikliniek of om bloed te prikken?
  • Waar vind ik de uitslagen terug van onderzoeken?
  • Hoe installeer ik de HiX Patiënt app zodat ik makkelijker kan inloggen op mijnVieCuri?

Bezoekers waarderen de hulp van het SDZ. 94,6% vindt de medewerkers heel behulpzaam en vriendelijk. En 95,7% zou anderen aanraden om ook een bezoekje te brengen aan het SDZ. Daar zijn we trots op!

Openingstijden en bereikbaarheid

Loop gerust binnen bij het Servicepunt Digitale Zorg; een afspraak maken is niet nodig. Open van maandag tot en met vrijdag, van 8.30 tot 12.00 uur en van 13.00 tot 17.00 uur. U kunt ook bellen op dezelfde tijden, via (077) 320 55 44. Of stuur uw vraag via e-mail: digitalezorg@viecuri.nl.

 

Kijk voor meer informatie op www.viecuri.nl/sdz.

Datum

21 juli 2025

scroll terug naar boven