Patiënt in wachtruimte

Jaarverslag VieCuri in Beeld: jaaroverzicht en jaarrekening 2022-2023

Datum: 5 juni 2023

Met cijfers, verhalen, foto’s en video’s nemen we je mee in de mooie, unieke en soms heftige momenten van het afgelopen jaar. Hoe groot of klein, medisch technisch of juist heel persoonlijk de onderwerpen ook zijn, een aantal dingen hebben ze met elkaar gemeen. Ze gaan over het verhogen van het gezondheidswelzijn, het vergroten van de eigen regie en over de samenwerking met de mensen om ons heen. Samen zetten wij ons in voor de gezondheid van de inwoners van Noord-Limburg.

Klik hier voor VieCuri in Beeld 2022-2023

IJsbrand Schouten en Nastasja Cornelissen-Kolorz vormen de Raad van Bestuur van VieCuri. Samen blikken ze terug:

“Het jaar 2022 was een bijzonder jaar. Een van veerkracht en vernieuwing. Toen het coronastof eenmaal was afgeschud, gingen we volle kracht vooruit. We haalden veel uitgestelde zorg in en er was ruimte voor nieuwe ontwikkelingen. We keken weer vooruit. Zo bepaalden wij onze strategie voor de periode 2023-2027: ‘Samen voor gezondheid.' Met verstand van zaken en gevoel voor mensen dragen we zorg voor een gezonde leefstijl, meer zorg thuis, innovatieve samenwerkingen, opleiden en onderzoeken, kennisdeling en nog meer werkplezier. Verder verstevigden we onze basis als topklinisch ziekenhuis. Maar liefst twee nieuwe zorgfuncties werden als Topklinisch beoordeeld: ons Expertisecentrum Mammareconstructies en ons Bovenregionaal Wervelkolomcentrum. Op beide gebieden is VieCuri koploper en dat maakt ons trots!”

De jaarrekening 2022 maakt onderdeel uit van het jaarverslag. Veel kijk- en leesplezier met VieCuri in Beeld 2022-2023!

VieCuri in Beeld cover
Scroll voor meer informatie