Patiënt in wachtruimte

VieCuri start jaarlijks onderzoek naar ervaringen van patiënten

Datum: 9 april 2021

VieCuri wil graag dat u tevreden bent over onze medische zorg en dienstverlening. Daarom onderzoeken wij hoe u onze zorg ervaart. Op die manier krijgen wij inzicht in de kwaliteit van onze zorg vanuit het perspectief van de patiënt. Dat biedt ons mogelijkheden om onze zorg te verbeteren.

 

Heeft u in het afgelopen half jaar een afspraak gehad in het ziekenhuis? Dan ontvangt u mogelijk een uitnodiging voor dit onderzoek.

 

Wij onderzoeken de ervaringen van onze patiënten met behulp van een zogenaamde Patiëntervaringsmeting (PREM). Het onderzoek wordt uitgevoerd door een onafhankelijk bureau, Expoints.

 

Klik hier om meer te lezen over de PREM.

 

Bekijk hier de veelgestelde vragen en antwoorden over de PREM.

 

Opmerking

Een aantal patiënten dat een behandeling bij kaakchirurgie heeft ondergaan, heeft de verkeerde vragenlijst ontvangen. Zij hebben een vragenlijst gekregen bedoeld voor patiënten die in het ziekenhuis opgenomen zijn. Wanneer u de verkeerde vragenlijst heeft ontvangen, hoeft u de vragenlijst niet in te vullen. 

luchtballonnetje ziekenhuis en patiënten
Scroll voor meer informatie