Patiënt in wachtruimte

VieCuri stuurt herinneringsbrieven voor CQ-Index

Datum: 17 juni 2016

VieCuri wil graag dat u tevreden bent over onze medische zorg en dienstverlening. Daarom onderzoeken wij hoe u onze zorg ervaart. Op die manier krijgen wij inzicht in de kwaliteit van onze zorg vanuit het perspectief van de patiënt. Dat biedt ons mogelijkheden om onze zorg te verbeteren.

Heeft u in het afgelopen half jaar een afspraak gehad in het ziekenhuis? Dan heeft u in mei mogelijk een uitnodiging voor dit onderzoek ontvangen. Vanaf vandaag worden bedankbrieven (indien u heeft meegewerkt) en herinneringsbrieven (indien u –nog– niet heeft meegewerkt) verstuurd.

Wij onderzoeken de ervaringen van onze patiënten met behulp van de zogenaamde ‘Consumer Quality Index Ziekenhuizen’ (CQ-Index). Het onderzoek wordt uitgevoerd door een onafhankelijk bureau, MediQuest.

 

Lees meer over de CQ-Index

Bekijk de veelgestelde vragen en antwoorden

luchtballonnetje ziekenhuis en patiënten
Scroll voor meer informatie