Contact
Belcentrum medewerkers

Contactoverzicht

Algemene contactgegevens van VieCuri

Weet u al welke polikliniek of (verpleeg)afdeling u wilt bellen? Bel deze dan rechtstreeks. 

Bekijk de lijst met telefoonnummers van poliklinieken.

Bekijk de lijst met telefoonnummers van verpleegafdelingen.

 

Ons Belcentrum is 24 uur per dag bereikbaar voor vragen. Het maken of aanpassen van afspraken kan van maandag tot en met vrijdag tussen 8.30 uur en 17.00 uur. U kunt ons bereiken op (077) 320 55 55.

Daarnaast zijn wij te bereiken via info@viecuri.nl.

 

 

Postadres

Postbus 1926
5900 BX Venlo

 

Een kaartje sturen naar een patiënt.

 

Afspraak maken, verplaatsen of annuleren

Voor het maken, verplaatsen of annuleren  van een afspraak kunt u het Belcentrum bellen op telefoonnummer (077) 320 55 55. Dit kan van maandag tot en met vrijdag tussen 8.30 uur en 17.00 uur.

 

Ook kunt u direct bellen met de betreffende polikliniek. Deze zijn ook bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 8.30 uur en 17.00 uur.

Bekijk de lijst met telefoonnummers.

 

Lees meer over het maken van een afspraak.

 

Wilt u uw afspraak voor bloedafname maken, verplaatsen of annuleren?

U kunt zelf een afspraak maken via mijnVieCuri.

Wilt u uw afspraak verplaatsen of annuleren? Dit kan tot 7 dagen voor uw afspraak  via mijnVieCuri.

Als uw afspraak binnen 7 dagen plaatsvindt, bel dan naar (077) 320 55 55. Kies in het keuzemenu een 1. Dit kan van maandag tot en met vrijdag tussen 8.30 uur en 17.00 uur.

 

Lukt het niet om via mijnVieCuri een afspraak te maken?

Vraag een naaste om u te helpen. Bel anders naar (077) 320 55 55. Kies in het keuzemenu een 1 om telefonisch een afspraak te maken. Dit kan van maandag tot en met vrijdag tussen 8.30 uur en 17.00 uur.

  

Spoed

Wanneer u buiten kantooruren dringend een arts nodig heeft, kunt u contact opnemen met de Spoedpost op telefoonnummer 0900 88 18. Lees meer over de Spoedpost Noord-Limburg.

Bij levensbedreigende situaties belt u met 112.

 

Bezoektijden

Bekijk hier de actuele bezoektijden. 

 

Uw gegevens wijzigen

In mijnVieCuri kunt u zelf een aantal gegevens wijzigen:

  • uw telefoonnummer 
  • uw e-mailadres
  • de gegevens van uw huisarts, tandarts, verzekering en apotheek

Ga naar www.mijnviecuri.nl en log in met uw DigiD. Ga vervolgens naar "Menu" en dan naar "Mijn gegevens".

 

Wilt u andere gegevens wijzigen? 

U kunt ons bellen of mailen om de wijziging door te geven. Bel naar (077) 320 55 55. Of stuur een e-mail naar info@viecuri.nl.

Ook kunt u uw gegevens wijzigen bij de receptie in de centrale hal (VieCuri Venlo en VieCuri Venray). Neem een geldig identiteitsbewijs mee als u de wijziging komt doorgeven.

 

Uw post op een ander adres ontvangen

Wilt u de post van VieCuri (tijdelijk) op een ander adres dan uw woonadres ontvangen. Lees hier hoe u dit aan ons kunt doorgeven.
 

Klacht, feedback of suggestie?

Heeft u een klacht, feedback, tip of suggestie voor ons? Dat kunnen wij erg waarderen! Er zijn verschillende manieren om deze bij ons kenbaar te maken.

Scroll voor meer informatie