Patiënt met mondkapje krijgt ondersteuning met lopen van een fysiotherapeut

Ik had een afspraak met een specialist van VieCuri, maar deze is door de coronacrisis geannuleerd. Wat moet ik doen?

In de opstartfase van onze reguliere zorg beginnen we met de patiënten voor wie zorg niet langer uitgesteld kan worden. Onze medisch specialisten bekijken dit per patiënt. Wij bellen deze patiënten om ze uit te nodigen om naar het ziekenhuis te komen. Als het kan, wordt de afspraak een telefonisch of e-consult. Zelf hoeft u dus geen actie te ondernemen.

We verzoeken u om het ziekenhuis niet zelf te bellen, om onze poliklinieken de tijd te geven om iedereen te informeren. Tenzij uw klachten verergeren, neem dan wel contact met ons op.

Het kan zijn dat sommige patiënten langer moeten wachten op een afspraak. Er is veel uitgestelde zorg om in te halen. Wij willen onze zorg veilig houden voor patiënten en medewerkers. Dat kan alleen als we dit stapje voor stapje doen. Er zal voldoende capaciteit moeten blijven voor opvang en behandeling van coronapatiënten, zowel op de Intensive Care als op de verpleegafdelingen.

Scroll voor meer informatie