Wondzorgconsulentes

Administratieve vragen

Als u patiënt bent bij VieCuri staan uw gegevens in ons systeem. Ook uw woonadres staat in ons systeem. Dit adres wordt ook door ons gebruikt om informatie per post naar u toe te sturen. Wilt u dat de post naar een ander adres dan uw woonadres wordt gestuurd? 

 

Soms is het nodig dat u uw post van VieCuri op een ander adres ontvangt dan uw eigen woonadres. Bijvoorbeeld als u wilt dat de post naar een familielid wordt gestuurd. Of als u wilt dat de post naar uw bewindvoerder of wettelijke vertegenwoordiger wordt gestuurd. Het kan ook zijn dat u de post tijdelijk op een ander adres wilt ontvangen. U kunt dit zelf aan ons doorgeven. 

 

Wijziging doorgeven dat u post op een ander adres dan uw woonadres wilt ontvangen

Hier staat een uitleg hoe u zelf de wijziging kunt doorgeven van het adres waar u de VieCuri post ontvangt. Hiervoor moet u een formulier invullen. Klik hier om het formulier om een ander adres door te geven te downloaden. U kunt het formulier ook ophalen bij de receptie van VieCuri Venlo of VieCuri Venray.

Vul het formulier helemaal in. De velden met een * zijn verplicht om in te vullen. Het ingevulde formulier kunt u per post of per e-mail opsturen. In het formulier staan de gegevens waar u het formulier naartoe kunt sturen. U kunt het ingevulde formulier ook bij de receptie van VieCuri Venlo of VieCuri Venray inleveren. 

Formulier downloaden om uw postadres (tijdelijk) aan te passen.

 

Wilt u uw post weer op uw woonadres ontvangen?

U heeft tijdelijk een ander adres aan ons heeft doorgegeven waar u de post van VieCuri ontvangt. Wilt u de post weer op uw woonadres ontvangen? Dan kunt u aan ons doorgeven dat het tijdelijke adres uit het systeem kan. Hiervoor moet u een formulier invullen. Klik hier om het formulier om het tijdelijke adres weg te halen te downloaden. U kunt het formulier ook ophalen bij de receptie van VieCuri Venlo of VieCuri Venray.

Vul het formulier helemaal in. De velden met een * zijn verplicht om in te vullen. Het ingevulde formulier kunt u per post of per e-mail opsturen. In het formulier staan de gegevens waar u het formulier naartoe kunt sturen. U kunt het ingevulde formulier ook bij de receptie van VieCuri Venlo of VieCuri Venray inleveren. 

Formulier downloaden om het tijdelijke adres weg te halen.

 

 

 

 

 

In mijnVieCuri kunt u zelf uw gegevens wijzigen. Zo kunt u in mijnVieCuri zelf uw adresgegevens, mobiel telefoonnummer en e-mailadres wijzigen. Ook kunt u de gegevens van uw huisarts, apotheek en tandarts aanpassen. Ga naar www.mijnviecuri.nl en log in met uw DigiD. Ga vervolgens naar "Meer" en dan naar "Persoonlijke gegevens".

 

Wilt u andere gegevens wijzigen? Dit kan bij de receptie in centrale hal (VieCuri Venlo en VieCuri Venray). Neem een geldig identiteitsbewijs mee als u de wijziging komt doorgeven. U kunt ons ook bellen of mailen om de wijziging door te geven. Bel naar (077) 320 55 55. Of stuur een e-mail naar info@viecuri.nl.

U kunt een ziekenhuispas laten maken bij het Informatiepunt Centrale Plein op locatie Venlo of locatie Venray. Het Informatiepunt op locatie Venlo is op werkdagen geopend van 6.30 tot 22.00 uur. In Venray kunt u op werkdagen tussen 6.30 en 17.00 uur terecht.

 

Lees meer over de ziekenhuispas en wat u mee moet nemen om de pas te laten maken.

Klik hier om terug te gaan naar de overzichtspagina veelgestelde vragen.

 

 

Staat uw vraag er niet tussen?

Neem dan contact met ons op.

Wij zijn 24 uur per dag bereikbaar op:

(077) 320 55 55 of (0478) 52 22 22.

 

Daarnaast zijn wij te bereiken via info@viecuri.nl

Scroll voor meer informatie