Bezoekers in La Vie (2)

Klachtenfunctionarissen

De klachtenfunctionarissen bekijken graag samen met u of er mogelijkheden zijn om iets aan uw klacht of probleem te doen. Ook als u geen verdere actie wilt ondernemen, maar toch even met iemand over uw ervaring wilt praten dan bent u van harte welkom.

Lees meer in de folder 'als u klachten heeft'.

Of bekijk de volledige klachtenregeling.

 

Een klacht insturen via de website

U kunt uw klacht ook doorgeven door op de button "Een klacht indienen" te klikken en het formulier in te vullen (selecteer bovenaan "klacht"). 

Let op: als uw e-mailadres nog niet eerder is gebruikt voor een melding bij VieCuri, ontvangt u een e-mail met het verzoek om uw e-mailadres te bevestigen. Deze e-mail komt mogelijk in uw "Ongewenste mail" binnen. Nadat u uw e-mailadres heeft bevestigd, wordt uw klacht verstuurd. Als de melding is verstuurd, ontvangt u een bevestiging. Een van onze klachtenfunctionarissen neemt dan zo snel mogelijk contact met u op.

 

Een klacht indienen 

 

Als u een klacht instuurt, geldt dat wij:

  • Uw melding uiteraard vertrouwelijk behandelen.
  • Uw gegevens alleen gebruiken voor de behandeling van uw melding.
  • Anonieme meldingen niet in behandeling kunnen nemen.

 

Contact

De klachtenfunctionarissen van VieCuri zijn mevrouw P. Berden en meneer J. Swart.

 

Zij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 9.00 uur en 12.00 uur.

Buiten deze tijd kunt u de voicemail inspreken. Een van onze klachtenfunctionarissen belt u dan terug.

Telefoonnummer: (077) 320 61 50

E-mail: klachtenfunctionarissen@viecuri.nl 

Voor een persoonlijk gesprek met een klachtenfunctionaris vragen we u om een afspraak maken. 

 

Meer informatie

Voor meer informatie over het indienen van een klacht kunt u terecht bij de Informatiebalie in de centrale hal.

Scroll voor meer informatie