Patiënt in wachtruimte

VieCuri start jaarlijks onderzoek naar ervaringen patiënten

Datum: 11 mei 2017

VieCuri wil graag dat u tevreden bent over onze medische zorg en dienstverlening. Daarom onderzoeken wij jaarlijks hoe u onze zorg ervaart. Op die manier krijgen wij inzicht in de kwaliteit van onze zorg vanuit het perspectief van de patiënt. Dat biedt ons mogelijkheden om onze zorg te verbeteren.

 

Heeft u in het afgelopen half jaar een afspraak gehad in het ziekenhuis? Dan ontvangt u binnenkort mogelijk een uitnodiging voor dit onderzoek. Dit gaat steekproefsgewijs.

 

Wij onderzoeken de ervaringen van onze patiënten met behulp van de zogenaamde ‘Consumer Quality Index Ziekenhuizen’ (CQ-Index). Het onderzoek wordt uitgevoerd door een onafhankelijk bureau, MediQuest.

 

Lees meer over de CQ-Index.

Bekijk de meest gestelde vragen.

VieCuri locatie Venlo tussen bomen

 



Scroll voor meer informatie